Minggu, 24 Januari 2016

Introducing Yourself (Memperkenalkan Diri Sendiri)



I want to intoduce myself. My name is Irsyad. I’m sixteen years old. I was born in Malang. I live in Pasuruan now. I’m a student . I have a brother, my brother’s name is Hamzah. My father is a entrepreneur and my mother is a doctor. I study  at Bangil Senior High School now. My hobby is blogging and I want to be a entrepreneur like my father.



Aku ingin memperkenalkan diriku. Namaku Irsyad. Umurku 16 tahun. Aku lahir di Malang. Sekarang aku tinggal di pasuruan. Saya seorang murid. Saya mempunyai kakak, nama kakak saya adalah Hamzah. Ayah saya adalah wiraswastawan dan ibu saya adalah dokter. Saya belajar di SMA Negeri Bangil. Hobiku adalah ngeblog atau blogging dan saya ingin menjadi wiraswastawan seperti ayah saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar